Vanaf dinsdag 8 april heeft VBI een nieuw logo en een nieuwe huisstijl dat de organisatie helpt een nog sterkere dienstbaarheid te creëren aan haar klanten. VBI is onderdeel van CONSOLIS Groep dat in januari een nieuwe brand identity lanceerde. Lambert Teunissen, managing director CONSOLIS Nederland: ‘CONSOLIS bestaat uit een groep sterke ondernemingen die onder dit nieuwe logo de krachten bundelen’.
’Doordat VBI onderdeel uitmaakt van CONSOLIS, kan zij haar klanten een breder aanbod aan diensten en ondersteuning bieden’, aldus Teunissen. ‘Door meer uniformiteit in het logo en de bijbehorende bundeling van onze krachten kunnen wij in de toekomst nog meer aan de behoeften van de internationale markt voldoen. Onder dit logo staan de verschillende CONSOLIS ondernemingen samen een stuk sterker. Het adopteren van het nieuwe logo en huisstijl is een manier om onze communicatie met de markt, klanten en partners op internationaal niveau te versterken’.
Over VBI
VBI bouwt al jaren mee aan duurzame, flexibele en comfortabele woon- en werkomgevingen. Vanuit de business case van de opdrachtgevers denken de specialisten van VBI mee en bieden heldere oplossingen. Door service, innoverend vermogen en intelligente industrialisatie maakt VBI het mogelijk dat partners hun doelen bereiken. Van architect tot aannemer en van woningbouwcorporatie tot particulier. Dat doet VBI door het leveren van de hoogste kwaliteit prefab-vloeren als onderdeel van een innovatieve draagconstructie. Dit noemen wij Flexibel comfort. Uiteraard blijven de producten en services van VBI onveranderd.